1. We adviseren je dringend een back-up van je telefoon te maken voordat je deze inlevert.
2. Herstel het toestel naar de fabrieksinstellingen en schakel alle beveiligingsvergrendelingen uit (pincode, patroon, vingerafdruk). Als het deactiveren van de beveiliging niet mogelijk is, geef dan de benodigde codes op in het opmerkingenveld. Deze codes worden alleen gebruikt om de uitgevoerde reparatie te testen. Na reparatie verwijderen we alle opmerkingen hieromtrent automatisch.
3. Lever enkel je toestel in. Voeg geen accessoires toe tenzij dit specifiek wordt verzocht.
4. Doorgaans duren standaard reparaties 1-2 uur, mits alle benodigde onderdelen op voorraad zijn. Echter, voor externe reparaties hanteren wij een standaard termijn van 3-5 werkdagen. Voor onderzoek nemen we 1-2 werkdagen in acht en voor het retourneren rekenen wij 1-5 werkdagen, afhankelijk van de postkoerier. Hierdoor kan het bij externe reparaties in totaal maximaal 12 werkdagen duren voordat je het apparaat terug ontvangt. Dit is exclusief eventuele vertragingen waar wij geen invloed op hebben of extra dagen voor het bestellen van niet voorradige onderdelen.